سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته
 
قالب وبلاگ

به نام خدای مهربون

سلام

ممنون از دوستانی که توی پست قبلی تبریک گفتن و ممنون از دوستانی که فقط خوندن و رفتن!

دوستان درخواست دیدن عکس پسرم رو داشتن . به روی چشم. هر چند پسر من به این راحتی ها عکس و امضا به کسی نمیده ! ولی خب شما فرق دارین!

پسرم وقتی بدنیا اومد اینقدری بود


حالا اینقدری شده


و البته خیلی هم خوش خنده


تازگی ها درس خون هم شده


ولی وقتی میخوابه دلم برا شیطونی هاش تنگ میشه


انشالا همیشه با آرامش بخوابی مامانی.....

انشالا سایه بابای مهربون و دوست داشتنیت همیشه بالا سرت باشه مامانی....

الان یه ملتی رو با نمایش تصویرت شادمان نمودی مامانی..شوخی


پ.ن 1: فکر نمیکردم مادر بودن اینقدر سخت باشه. دعا کنید خدا بهمون صبر بده. همیشه میگفتم اصل مادر بودن به اینه که زایمانت طبیعی باشه!! وقتی سزارین بشی و درد زایمان رو تحمل نکنی که هنر نکردی! برا همین وقتی مادر شدم خدا رو شکر کردم ! ولی الان میبینم خیر ! اصل مادر بودن به خیلی چیزای دیگه است. خدا کمکم کنه.....

پ.ن 2: دوست دارم دوستانم مثل قبل ترها با نظراتشون خوشحالم کنند. میدونم که میخونین و میرین . یه اثری هم از خودتون بزارینشوخی

پ.ن 3: همین.....


[ دوشنبه 93/10/29 ] [ 10:37 عصر ] [ دلنوشته ] [ گل واژه ها () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 4
کل بازدیدها: 104390